Vaknar inrullad i ett duntäcke och solen lyser in igenom fönstret, där utanför sträcker sig bergen ovanför molnen och jag vill vakna såhär varje dag. Håller tummarna för jobbet i Italien till nästa säsong. Tittar ser och är nästan stilla. 
Allmänt | |
#1 - - jan:

Italien? Nicaragua? 'Afrika'? Hur har du råd???? Äsch, du kommer inte läsa det här ändå. Du svarar aldrig på kommentarer...

#2 - - jan:

Italien? Nicaragua? 'Afrika'? Hur har du råd???? Äsch, du kommer inte läsa det här ändå. Du svarar aldrig på kommentarer...

Svar: Jag svarar alltid!! Ibland tar det bara lite tid! Men roligare att svara till någon med adress! Jag jobbade ihjäl mig från slutet av augusti till december. Så fick ihop en slant. Och nu passar jag på😛🌞🌞
None None

#3 - - jan:

Förlåt att jag är så otrevlig! Tack för svaret. Vilken del i Afrika?

Svar: Zimbabwe!!! :D:D:D
None None

Upp